23 Aralık 2015 Çarşamba

ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK

Hayatımı etkileyen kitaplardan biri. Bu kitabı duyduğumda çok zor bir dönemden geçiyordum ve çok yakın olduğum bir ablam bana bu kelimeyi söyledi "ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK "... Bir anda içime işledi bu söz .Ogün bu kitaptan bahsetti bana ve hemen aldım.



Uğur Koşar'ın kaleme aldığı bu kitap beni adeta huzura kavuşturdu.Okuduğum her satırda tefekkür etmek ve şükretmeyi unuttuğumu fark ettim.Terapi gibi gelen bu kitabı hayatınızın her evresinde takıldıkça ,bunaldıkça elinize alıp içinizi rahatlatabilirsiniz.

Yaşamış olduğumuz sıkıntılar,acılar,haksızlıklar  ve kendimizi yapayalnız hissettiğimiz her an için aslında hiçte yalnız olmadığımızı hatırlatıyor. Ve diyor ki; "tefekkür et"bu sözü unutmuyorum.
Bir yere oturun ve sadece etrafı izleyin hareket eden her şeye bakın nasıl hissettiğinizi düşünün ve o an ne kadar mükemmel bir şekilde yaratıldığınızı hissedeceksiniz.Hatta bunları hissedemeyen insanları düşünüp şükredeceksiniz.
Bu kitaptan sonra Uğur Koşar'ın diğer kitaplarınıda benim gibi merak edeceğinize eminim.Böyle bir kitap yazdığı için bize gerçekleri unuttuğumuz gerçekleri hatırlattığı için Uğur Koşar'a teşekkür ederim.

Karşında o kadar çok maskeli insan var ki onları tanımak için yoruluyorsun. Şayet dikkat edersen güzel olan bir şey var; o senin hakkını aldıkça, sen onun sevaplarından kazanıyorsun. O halde kaybettim diye üzülme, biraz daha derin bakarsan, aslında kazandığını fark edeceksin!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder