29 Nisan 2016 Cuma

Kadınların Vazgeçilmezi Ayakkabılar

Uzun bir aradan sonra tekrar Merhaba  :)

Sizlere bugün binlerce insanın alışveriş yaptığı bir ayakkabı firmasından bahsetmek istiyorum.

Biz kadınların olmazsa olmazlarından biride ayakkabılarımızdır. Dış giyimde oldukça önem verdiğimiz ve almaya bir türlü doyamadığımız ayakkabılar...

Zamanımızın birçoğunu iş sebebiyle internet başında geçirmekteyiz. Birçok alışverişimizi de internetten halletmekteyiz. Ancak her firma tabiki de güvenli değil. Bu yüzden sizi AYAKKABI DEVİ ile tanıştırmak istedim.

Ayakkabı Devi 2015 yılında İzmir de üretim tesisini kurmuştur. Türkiye'nin her yerine gönderim yapmaktadır.Üstelik prosedürleri gereği ücretsiz iade ve değişim sağlamaktadırlar. Bu durumda ayakkabı alırken en büyük korkumuz "olur mu? , olmaz mı? ,denemeden alamam" gibi soruları kafamızdan atıyoruz.

Her bütçeye uygun en trend bay, bayan  ayakkabılarına kolaylıkla sahip olabilirsiniz.



Benim tercihim hem iş hem de özel günler için stilettodan  yana oldu. Hem şıklığı hem de gösterişi ile her kadının ayakkabılığında yerini almalı diye düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder